U Muru Cortina di Vetru Pienu hè Applicabile à Chì Edifici | JINGWAN

U Muru Cortina di Vetru Pienu hè Applicabile à Chì Edifici | JINGWAN

Cù u miglioramentu continuu di u standard di vita di e persone, l'edificazioni urbane emergenu in un flussu senza fine, è e richieste di e persone per a decorazione architettonica diventanu sempre più alti. Cum'è un novu tippu di materiale di decorazione di muri esterni, u muru cortina hè favuritu da a maggior parte di l'amici per a so prestazioni eccellenti è stile di cuncepimentu unicu. Chì tippu di edifiziu hè adattu per u muru di cortina di vetru pienu? Jingwan prufessiunali prufessiunali di vetraghju di i vetraghju di l'  muru sipariu biccheri internu per ditti.

U muru cortina di vetru pienu hè adupratu soprattuttu per a classificazione di i prudutti di u primu è di u secondu pianu di tutti i generi di edifici publici.Inclusi alberghi, mostre, musei, centri commerciali è altri edifizii.

Quandu sceglite u muru cortina di tuttu u vetru, deve cunsiderà a so prestazione di resistenza à a pressione di u ventu, resistenza à l'umidità, prutezzione di u focu, prutezzione contro i fulmini è resistenza à u terramotu, è deve esse ancu scelta secondu i fattori cum'è l'area induve si trova l'edificiu, climaticu cundizioni, altezza di custruzzione, ambiente circundante è impurtanza di custru.

Introduzione di u muru cortina all-glass:

1. una varietà di strutture di supportu, l'usu di cuntatti anu una forte capacità di assorbe a deformazione.

2.by a struttura di sustegnu di u vetru, u muru cortina attuale di tuttu u vetru, cù permeabilità, pò fà u spaziu interiore è l'ambiente esterno armonia naturale.

3. per custruisce una struttura forte bella per ottene l'integrazione perfetta di squisita struttura metallica è arte decorativa in vetru.

U muru cortina tuttu u vetru hè un muru cortina di vetru cumpostu da costole di vetru è pannelli di vetru. Sicondu i sfarenti modi di sustegnu, pò esse divisu in tipu di sustegnu di fondu è tipu di sospensione. U so effettu hè trasparente è pò fà u spaziu interiore è l'ambiente esternu armunia naturale.

Credu chì avete una certa comprensione di u muru cortina di vetru pienu dopu avè lettu. Semu un fornitore di muri cortina da Cina - Jingwan Engineering, benvenutu à cunsultà!

Ricerche relative à u muru cortina di vetru interiore:


Tempu di posta: Mar-02-2021