Analisi comparativa di u sipariu unitariu è u quadru di u sipariu | JINGWAN

Analisi comparativa di u sipariu unitariu è u quadru di u sipariu | JINGWAN

I dui sistemi principali di u muru curtain sò muru sipariu unitised cortina unitariu è un muru cortina quadru.Chì sò e caratteristiche è chì differenze? Seguitemu i produttori cinesi di muri cortina unità per capisce:

Tipu di unità muru cortina di vetru: si riferisce à u muru cortina di custru chì hè installatu direttamente nantu à a struttura principale da vari pannelli di muri cortina è cornici di supportu in una struttura cumpleta di struttura di muru cortina unità di basa;

Muru cortina di vetru di tippu quadru: trasporta i cumpunenti trasfurmati in l'attellu versu u situ di custruzzione, l'installanu nantu à a struttura di u bastimentu unu à unu secondu u prucessu di custruzzione, è infine compie l'installazione di u muru cortina.

https://www.curtainwallchina.com/unitized-curtain-wall-jingwan-curtain-wall.html

Per una decomposizione dettagliata basata nantu à u prucessu specificu è i dettagli, vedi l'introduzione seguente:

Muru sipariu di l'unità

U muru cortina di unità hè un tipu di muru cortina cù u più altu gradu di trasfurmazione in a fabbrica. In fabbrica, ùn hè micca solu necessariu elaborà u paci, u quadru orizzontale è altri cumpunenti, ma ancu di assemblà u quadru di e componenti unità cù questi cumpunenti, è installate u pannellu di u muru cortina (vetru, piastra d'aluminiu, granitu SLATE, etc.) nantu à a pusizione currispundente di u quadru di a componente di unità per furmà u componente di unità.

L'altezza di e cumpunenti di l'unità deve esse uguale o più grande di un pianu, fissata direttamente à a struttura principale. I quadri superiori è inferiori (quadri di sinistra è di destra) di ogni cumpunente di unità sò inseriti in una canna di cumbinazione per cumplettà a cumunione tra u cumpunenti di unità è formanu u muru cortina generale. U caricu di travagliu principale hè cumpletatu in a fabbrica, affinchì a produzzione industriale pò esse realizata è a produttività di u travagliu è a qualità di u pruduttu ponu esse assai migliorate.

Descrizione di Prestazione:

1 、 Short periodu di custruzzioni. A maiò parte di u travagliu hè statu finitu in l'usina. Dopu esse statu speditu in u situ, hè statu adupratu solu per u sollevamentu in u locu.U sollevamentu murale di a tenda pò esse realizatu simultaneamente cù a custruzzione civile, affinchì u periodu tutale di custruzzione sia accurtatu.

2, Pò cuncepisce una varietà di diversi stili di muru cortina in forma speciale, in modu chì u muru cortina di u bastimentu tocchi u megliu effettu artisticu.

3. L'usu di splicing hà facilitatu a trasfurmazione di u muru cortina in fattori esogeni. U principiu di u muru cortina pioggia hè aduttatu per cuncepisce a struttura in modu da creà e condizioni per migliurà a tenuta d'acqua è a tenuta à l'aria di u muru cortina.

4. L'assemblea di a piastra di unità in una fabbrica furnisce un cuntrollu di qualità megliu cà in situ.

https://www.curtainwallchina.com/unitized-curtain-wall-jingwan-curtain-wall.html

Muru cortina in vetru incorniciatu

U muru cortina di vetru di tippu quadru hè di trasportà i cumpunenti (colonne, travi) è pezzi di vetru (cumpunenti) fatti da a fabbrica in u situ di custruzzione, installate e colonne cù connettori nantu à a struttura principale, è poi installate e travi in ​​e colonne per furmà u quadru di u muru di cortina è poi installà u vetru fissu (cumpunenti) .Secunnu a forma di u muru di cortina hè divisa in: muru di cortina di vetru di cornice luminosa, muru di cortina di vetru di cornice nascosta, muru di cortina di vetru di metà cornice nascosta.

Descrizione di Prestazione:

1, Adopta un metudu di serratura di slot incrustatu per installà u vetru, faciule da installà, faciule da rimpiazzà, smuntà è faciule da mantene.

2, Usendu una struttura di cunnessione flottante, forte capacità di assorbe u spostamentu.

3. Per rializà l'effettu di i muri piatti è curvi in ​​un edifiziu.

Cunclusione: U muru cortina di vetru di tippu unitariu hà vantaghji è svantaghji

vantaghji:

(1Curtain wall quality hè faciule da cuntrullà;

(2) A custruzzione di u situ hè simplice, rapida è ben gestita;

(3) Pudete accoglie un grande spostamentu strutturale;

(4) Impermeabile (voce "impermeabile" furnita da l'enciclopedia di l'industria) migliori prestazioni;

(5) Facile da rializà i bisogni di u muru cortina ad alte prestazioni;

Per risponde à i bisogni di u livellu di sviluppu di l'architettura muderna.

I disvantaghji:

(1) Se a piastra di unità installata deve esse riparata o rimpiazzata, serà più difficiule.

(2) a forma strutturale di u muru cortina di unità hà decisu chì u cunsumu di prufilu di alluminiu hè più altu, u costu hè generalmente superiore à l'usu di u listessu muru cortina di u quadru materiale.

U muru cortina di vetru inquadratu hà vantaghji è svantaghji

vantaghji:

(1) Facile da cuncepisce, installazione flessibile;

(2) I materiali sò faciuli da stà in situ;

(3) Facilità di mantenimentu;

(4) U costu hè generalmente inferiore à u tippu di unità muru cortina.

I disvantaghji:

(1) A qualità è e prestazioni di l'installazione di u muru cortina sò difficiule da esse garantite;

(2) Bisogna assai travagliu di gestione di u situ è ​​di cuntrollu di qualità;

(3) Filtrazione d'acqua faciule;

(4) U spustamentu di a struttura pò esse accoltu hè assai limitatu;

(5) U periodu di custruzzione di u situ hè più longu;

(6) Un grande numeru di cumpunenti di assemblea conservati in u pavimentu sò facili da perde è da dannà;

(7) A qualità è e prestazioni di l'installazione di u muru cortina hè difficiule da assicurà.

https://www.curtainwallchina.com/unitized-curtain-wall-jingwan-curtain-wall.html

Cummentarii di paraguni:

1. U vantaghju di u muru cortina quadru per u muru cortina in alluminiu cumplessu hè chì l'applicazione meccanica in u prucessu di custruzzioni di tale muru cortina hè più tradiziunale è cunservatore, chì pò esse adatta per a maggior parte di unità di custruzzioni. I requisiti di qualità di u persunale di a custruzzione ùn sò micca alti, è i prudutti di i muri cortini sò generalmente leggeri in pesu, perciò a gestione di a custruzzione in situ ùn hè micca difficiule.

2, u muru cortina di u quadru dipende da a custruzzione di scaffali, a sicurezza di u persunale è a furmazione in gestione di a custruzzione pò esse cumpletata da a maiò parte di l'imprese, pò adattassi à u situ di custruzzione generale.

3. U muru cortina unitariu hè più adattu per l'unità per u muru cortina di vetru cumplessu, perchè sti pannelli è cumpunenti sò alzati in tuttu u pezzu dopu esse assemblati in fabbrica, cusì hè faciule per assicurà a sicurezza di u sistema.

4. U  muru sipariu unitizedoccupa una grande quantità di fondi in a prima tappa è richiede alta precisione di a custruzzione civile. U cuncepimentu hè difficiule, u costu di u travagliu tutale hè elevatu, a varietà materiale hè numerosa, a quantità di materiale cunsumabile di una sola area quadrata hè grande.

5, l'unità ùn s'appoghja micca nantu à l'armatura, u persunale di stallazione ùn hà micca bisognu d'utilizà un cestinu appiccatu à l'internu per l'installazione. Sicura, è u cuntrollu di qualità di a custruzzione hè assai bonu, ùn causerà micca prublemi maiò di qualità per via di i prublemi di funziunamentu di i travagliadori di u situ.

6. U muru cortina di tippu unitariu richiede alta qualità di u persunale di custruzzione, è una furmazione speciale deve esse realizata per parechje volte prima di entre in u situ di custruzzione, chì pò scuntrà l'ambiente di furmazione di u persunale di custruzzione in u ligame di trasfurmazione di a fabbrica.

7. U muru cortina di u quadru pò scuntrà a maiò parte di l'ingegneria di u muru cortina cumunu è di a mudellazione di cuncepimentu, è u muru cortina unità pò scuntrà guasi tuttu u muru cortina di vetru cumunu è u cuncepimentu cumplettu è a mudellazione di u muru cortina di vetru; i muri curtains di unità sò aduprati in muri cortina di riferimento è in edifici super-alti, è i muri cortini in quadru sò sempre aduprati in applicazioni generali di aeroporti è edifici di uffici.


Tempu di posta: Nov-19-2020