Direzzione di sviluppu futuru di u vetru di u cortinu per l'architettura | JINGWAN

Direzzione di sviluppu futuru di u vetru di u cortinu per l'architettura | JINGWAN

U prughjettu di u muru cortina Jingwan vi porta à capisce a futura direzzione di sviluppu di u biccheri muru sipariu per l'architettura

Cù l'avanzamentu continuu di a strategia naziunale di cunservazione di l'energia è di riduzzione di emissioni, a cunservazione di l'energia di custru, chì conta per u 30% di u cunsumu energeticu tutale di tutta a sucietà, hà attiratu sempre di più l'attenzione da a sucietà. u risparmiu energeticu implica a messa in opera di leggi è regulamenti, a cuncezzione di l'edificii, a selezzione di materiali, a custruzzione di nodi, a trasfurmazione è a stallazione, è ancu l'abitudini di cumpurtamentu di l'utilizatori. Solu in ogni ligame per assicurà u prugramma currettu è una implementazione stretta , Custruisce u risparmiu energeticu ùn hè micca solu alcuni belli cuncetti è punti di vendita, ma pò sopportà a prova di pratica di veri edifici chì risparmianu energia.

Cum'è un campu speciale in u sistema di muri curtain di vetru, u muru cortina in vetru di struttura in acciaio hè adattatu per a facciata di l'edificiu cun grande portata è grande spaziu è u tettu di illuminazione. Perchè l'acciaiu hà una conducibilità termica più bassa di a lega d'aluminiu, pò realizà trasparente, bella , Facciata di custruzzione di risparmiu energeticu è di prutezzione di l'ambiente per mezu di a selezzione di prufili è di a struttura di l'articuli. L'eccellente resistenza à u focu di u quadru esternu in acciaio permette à u muru cortina di risparmiu energeticu di esse prutettu à u focu à u listessu tempu, ottenendu cusì l'unità perfetta di funzione è forma.

In l'ultimi anni, u muru cortina di vetru hè statu adupratu di più in più in l'architettura. Cum'è un cumpunente chì porta micca solu a busta di l'edificiu, ma mostra ancu l'immagine di l'edificiu, cumu risparmi l'energia di u muru cortina di vetru diventa spessu u focu di l'attenzione. parlendu, u risparmiu energeticu di u muru cortina di vetru hè ancu un prughjettu sistematicu.

Oltre à a selezzione curretta di u vetru chì occupa a più grande area di u muru cortina, hè ancu necessariu avè u sistema di quadru di supportu adattatu, elementi di fissaggio, strisce di sigillatura, leganti è parti incrustate, ecc. Queste cumpunenti interrelate custituiscenu un sistema cumpletu .

A temperatura chimica hè u stress di cumpressione superficiale di u vetru furmatu da u scambiu di ioni. Stu trattamentu hè particularmente adattu per u vetru di spessore 2-4mm.

Vantaghju

U vantaghju di u vetru chimicamente induritu hè chì ùn sottupone micca un prucessu à alta temperatura sopra a temperatura di transizione. Cusì ùn ci sarà micca deformazione cum'è u vetru induritu fisicu, a pianezza superficiale è u vetru originale, mentre a forza è u cambiamentu di temperatura sò stati migliurati, è ponu esse adatti per u trattamentu di tagliu.

Svantaghju

U svantaghju di u vetru induritu chimicu hè chì hè faciule di pruduce fenomenu di rilassamentu di u stress cun u tempu. Attualmente, misure tecniche di prutezzione sò state prese per fà chì u vetru induritu chimicu abbia caratteristiche di applicazione insostituibili di altri tippi di vetru rinfurzatu.

Jingwan crede chì dopu avè vistu, a capiscitura di u muru cortina di vetru hè stata più luntanu, ci simu focalizati annantu à u prughjettu di u muru cortina di vetru, benvenutu à cunsultà.

Infurmazione nantu à l'immagine muru di vetru tende :


Tempu di posta: Jan-20-2021