Tecnulugia di custruzzioni di muri di cortina di vetru | JINGWAN

Tecnulugia di custruzzioni di muri di cortina di vetru | JINGWAN

Vulete cunnosce a biccheri muru sipariu ? Jingwan ingegneria i fabricanti di i vetri di i vetri per ditti.

Sequenza di stallazione di u muru cortina di vetru: preparazione per a custruzzione → dispusizione di misurazione → installazione di parti incrustate → installazione di codice d'angulu di cunnessione → installazione di colonna → installazione di travi → fabbricazione è installazione di cumpunenti strutturali di assemblea di vetru → calfatura di sigillante in silicone resistente à l'intemperie → ispezione di pulizia → accettazione di cumpiimentu.

Muru di cortina di vetru punti selezziunati

1. fighjate e richieste di cuncepimentu

(1) I disegni saranu cumpleti è dettagliati, è a spressione serà standardizata. Disegnu di custruzzione per spiegà u cuntenutu sò: esigenze di custruzzione, disegnu di campione cumunu, calculu di nodu d'ancoraggio integratu, quadru di chiglia di muru cortina in carica verticale, carica orizzontale sottu u calculu di u stress è di a deformazione, a prutezzione di i fulmini, a prevenzione di u focu, e misure di drenaghju devenu esse cumplette.

(2) e misure di cuncezzione di u muru cortina devenu esse prese per impedisce e prestazioni di perdite d'acqua, u muru cortina di vetru di a colonna è a forma di sezione trasversale di u fasci duveranu esse secondu u cuncepimentu di u principiu di pressione costante in u situ di a fuga spessu accadutu in u flussu esse piazzatu à u foru di drenaggiu esternu, in facilità à pruduce a parte di u conduttu di scaricamentu di l'acqua cundensata d'acqua condensata deve esse messu, artefatti quandu sò fatti in cunfurmità cù u requisitu di forà u foru di drenaggiu, aprendu una parte di u materiale di sigillatura adattu USES neoprene o gomma di silicone prudutti.

(3) Guarnizioni d'insulazione (spessore generale LMM) o altre misure anticorrosione devenu esse poste in i lochi di cuntattu di diversi materiali metallichi di u muru cortina di vetru. A dimensione di i pezzi d'isolamentu ùn deve esse menu di l'area di cuntattu per assicurà chì e colonne in lega d'aluminiu sianu in cuntattu direttu cù diversi connettori in acciaio. Guarnizioni flessibili devenu esse piazzate à i posti di cuntattu trà colonne è travi.

2. Selezzione di materiali

(1) U prufilu adupratu per u muru cortina deve risponde à i requisiti di alta precisione specificati in u standard naziunale attuale "Profilo di Costruzione in Lega di Alluminiu" GB / T5237, è u spessore di u film anodizatu ùn deve esse inferiore à u livellu AA15 specificatu in u " Specificazione Generale per u Film Anodizatu di Alluminiu è Alloy di Alluminiu Anodizatu "GB8013. L'indice hè: u spessore di u muru di u prufilu strutturale ùn deve esse menu di 3 mm. Spessore minimu di membrana media di 15, è spessore minimu di membrana lucale di 12, m. Dopu chì u culore di superficia di u profilu in lega d'aluminiu anodizatu sia basicamente uniforme, ùn permettenu micca macchie di corrosione. , danni di saldatura, macchie nere, film d'ossidu spente è altri difetti.

(2) u vetru di sicurezza deve esse adupratu in u muru cortina di vetru supportatu da u quadru. E costole di vetru di u puntu chì sustene u muru cortina di vetru supportatu da e costole di vetru saranu vetru temperatu. U vetru di sicurezza deve esse adupratu in i lochi publichi cun grande flussu di persone, attività di l'adulescenti o di zitelli è lochi chì sò vulnerabili à l'impattu durante l'usu.

3. Test di prestazione fisica

U test di prestazione fisica di a custruzzioni di u muru cortina si riferisce à u test di parechji indici di prestazioni fisiche cume e prestazioni di deformazione di a pressione di u ventu, e prestazioni di perdite d'acqua piovana, e prestazioni di permeabilità à l'aria di u muru cortina è e prestazioni di spiazzamentu di u stratu di u muru cortina. u muru curtain à fasci continui deve piglià più di 2 strati di parti rappresentative per e prove. Adesivo strutturale, adesivo resistente alle intemperie è altri materiali aduprati in u muru cortina saranu testati in maniera sincrona prima di esse aduprati secondu e normative, è devenu esse testati prima di l'installazione di u muru cortina cumpunenti. Attraversu e prove, pudemu truvà i difetti in u cuncepimentu è a produzzione è i prublemi chì devenu esse attenti à u prucessu di installazione, è cunfirmà a correttezza di u cuncepimentu è a selezzione di materiale è se a funzione di cuncepimentu di u muru cortina hè conforme à l'attuale situazione.

Quì sopra hè a definizione di muru cortina di vetru, simu Huizhou Shijing Bay Engineering Co., Ltd., produttori prufessiunali di muri cortina, spergu chì questu articulu pò aiutà à capisce u muru cortina di vetru.

Infurmazione di l'immagine muru cortina


Tempu di posta: Jan-13-2021