Quali sò i fattori chì ponu causà a deformazione di u vetru Curtain Wall Image | JINGWAN

Quali sò i fattori chì ponu causà a deformazione di u vetru Curtain Wall Image | JINGWAN

I fattori principali chì influenzanu a deformazione di u biccheri muru sipariu includenu a deformazione di u pannellu di vetru, a tecnulugia di trasfurmazione di u vetru, u liquidu di l'installazione di u vetru, a temperatura ambientale è u cambiamentu di pressione, ecc. maghjina di u sipariu di vetru.

Chì sò i fattori chì ponu causà a deformazione di l'immagine di u muru cortina di vetru?

1. Deflessione di u pannellu di vetru

Sottu à l'azzione di u caricu di u ventu, i pannelli di vetru di a struttura di manutenzione esterna di u bastimentu si affondanu è spuntanu, chì hè a ragione principale di a distorsione di l'immagine. Più grande hè a rigidità di a piastra di vetru, più bassa hè a deformazione. , megliu hè a rigidità.

sistemu muru sipariu biccheri

sistemu muru sipariu biccheri

2. Avvolgimentu di stallazione di vetru

L'installazione è u situ di custruzzione devenu piglià misure strette di gestione di a qualità in situ per riduceli à u minimu, altrimenti causerà deformazioni addiziunali di u pannellu di vetru, resultendu in deformazione di l'immagine.Aumentà u spessore di u fogliu di vetru, pò riduce in liquidazione di l'installazione.

3. Deformazione di u vetru durante u trattamentu termicu

U vetru semi-induritu hè u vetru ordinariu riscaldatu à una certa temperatura dopu a trasfurmazione urgente à u fretu, affinchì a superficia di u vetru abbia una forte pressione di pressione, in usu, a pressione di pressione pò compensà u stress di trazione di a distruzzione di u vetru, migliurà l'usu di a forza di u vetru.In questu prucessu, u pesu mortu di u vetru, u tassu di raffreddamentu influenzerà inevitabilmente a pianezza di u vetru temperatu è semi temperatu.

4. L'influenza di a temperatura ambientale è di a pressione cambia

In a cavità sigillata di u vetru isolante, u cambiamentu di temperatura è pressione ambientale causerà l'espansione o a cuntrazione di gas, cunvex o concava, è causerà circa 10% di deformazione addiziunale. ) A cunfigurazione hè benefica per riduce a deformazione di u vetru di fogliu esterno.

sistemu muru sipariu biccheri

sistemi di muri curtain in vetru è alluminiu

Dunque, l'applicazione di vetrini isolanti sandwich Low-E in edifici super-elevati pò migliorà efficacemente l'effettu orizzontale generale di a facciata di u muru cortina di vetru. U bastimentu insulatore Low-E in vetru insulatore adotta un stratu di vetru semi-temperatu, chì hà un bon effettu di livellamentu , È u vetru semi-temperatu ùn face micca autodettonazione, ciò chì riduce u costu di mantenimentu di u muru cortina in a tappa successiva.

Se ùn capite micca, cercate " curtainwallchina.com ", benvenutu per cunsultà ci!


Tempu di posta: Mar-31-2021